آموزش کاربردی آیفون, اخبار تکنولوژی

بررسی خانواده آیفون 13 و میزان شارژ دهی آنها

بررسی خانواده آیفون 13 و میزان شارژر دهی

با سلام خدمت همراهان همیشگی کلینیک همراه،امروز آمده ایم تا در رابطه با میزان شارژدهی خانواده آیفون 13 صحبت کنیم،با ما همراه باشید.

خانواده آیفون 13 جدیدترین مدل گوشی اپل که نگاه های همگان را به خود خیره میکند،هرچند از نظر ظاهر تغییر زیادی ندارد با خانواده 12…..،به هرحال امروز در رابطه با شارژدهی این دستگاه میخواهیم صحبت کنیم،نخستین بررسی ها شارژدهی آیفون 13 نشان میدهد که غول دنیای فناوری توانسته به خوبی عمل کند و شارژدهی چشمگیری را ارائه دهد.

آیفون های جدید اپل برهمان زبان طراحی آیفون 12 متکی هستند و به نوعی میتوان آنهارا  مدل S این خانواده قلمداد کرد،هرچند نباید از سایر پیشرفت هایش چشم پوشی کنیم در حقیقت مدل های آیفون 13 دارای باتری حجیم تری در مقایسه با نسل گذشته هستند و طولانی ترین شارژدهی دربین تمامی آیفون ها دارند و به نوعی میتوان گفت که آنها جزو برترین محصولات بازار در این مقوله به شمار میروند.

آزمون های انجام شده توسط یوتب ها بر روی آیفون 12 مینی نشان میدهد که این گوشی حتی از نسخه استاندارد آیفون12 تقریبا 30 دقیقه شارژدهی بیشتری دارد،در این آزمون چهار عضو از خانواده آیفون13 را مورد بررسی قرار داده ایم که هر چهار مدل  پیشرفت درخور توجهی در این زمینه داشته و موفق به کسب رکوردهای جدید در مقایسه با نسل گذشته شده اند.

آیفون 13 مینی مجهز به کوچکترین باتری در این خانواده توانسته 6ساعت و 52 دقیقه و 26ثانیه دوام بیاورد و آیفون 13پرو مکس در کمال تعجب 9ساعت و 52 دقیقه بدون وقفه در این تست دوام آورده است که حیرت انگیز به نظر میرسد.

و در آخر صحبت کلی داشته باشیم در رابطه با خانواده آیفون 13 باید گفت که علاوه بر باتری های بزرگتر دارای نمایشگر جدید مبنی بر فناوری  اکسید پلی کریستال دما پایین است که میتواند نرخ نوسازی محتوا را بسته به نیاز از10هرتز تا 120هرتز تنظیم کند و از افزایش اتلاف انرژی بکاهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *