اخبار تکنولوژی

آنر مجیک بوک وی14

آنر مجیک بوک وی14

با سلام خدمت همراهان همیشگی کلینیک همراه،امروز آمده ایم تا در رابطه با آخرین اخبار شرکت آنر و مایکروسافت صحبت کنیم،با ما همراه باشید.

آنر شرکتی که پس از جدایی از هوآیی به فکر شراکت با آمریکایی ها هستند طی تحریم هایی ک آمریکا برای چین گذاشت  این شرکت که از پیش با هوآیی همکاری داشت جدا شد و از این پس قصد ادامه با مایکروسافت را دارد.

طبق گزارشات نتیجه مذاکرات ابتدایی برای همکاری نزدیک آنر و مایکروسافت نیز لپ تاپی به نام مجیک بوک وی 14 است البته همچنان شایعاتی است درباره ظاهر دستگاه و سخت افزاری آن است اما طبق گزارش Giz china اولین محصول مجهز به ویندوز 11 خواهد بود که دارای صفحه نمایش 14 اینچی است و انتظار میرود اولین لپ تاپی باشد که همراه با سیستم عامل جدید ردموندی ها در اختیار مشتریان قرار گیرد.

آنر سعی دارد مجیک بوک وی14 را با ماژول دوگانه دوربین در صفحه نمایش که شامل دو دوربین 5مگاپیکسلی میشود را ارائه دهد که در میان لپ تاپ ها هم تازگی دارد.
طبق گفته مدیرعاملان هردو شرکت همکاری آنر و مایکروسافت تنها به عرضه این محصول ختم نمیشود چرا که این دو شرکت در زمینه های بیشتری همکاری خواهند داشت و این همکاری جنبه های مثبتی برای این دو شرکت دارد.

و در آخر صحبت کلی داشته باشیم،هنوز اطلاعات دقیق از مواردی که دو شرکت با یکدیگر همکاری خواهند داشت منتشر نشده است اما انتظار میرود علاوه بر سخت افزاری و نرم افزاری شامل خدمات دیگری نیز در چین و کشورهای آسیای شرقی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *