آموزش, آموزش کاربردی آی مک, آموزش کاربردی مک بوک

آموزش عوض کردن رمز در مک

تعویض رمز ورود صفحه در مک بوک 

برای تعویض رمز ورود صفحه ابتدا system perferences  را باز کنید و سپس روی Users&Groups کلیک کنید . قبل آنکه قادر به اعمال تغییرات در صفحه ورود باشید. Users&Groups را از حالت قفل خارج کنید. 

 روی علامت قفل در گوشه پایین و سمت چپ از صفحه پیش روی کلیک کنید  و رمز عبور خود را وارد نمایید توجه داشته باشید که رمز عبور باید مربوط به یک حساب کاربری ادمین باشد.
به روی Login options  در انتهای پنل سمت چپ کلیک کنید. در قسمت راست صفحه میتوانید گزینه هایی را قرار است در صفحه ورود نمایش داده شوند انتخاب کنید.
بعد از انتخاب گزینه مورد نظر مجددا روی علامت قفل کلیک کنید تا این بخش قفل شده و از تغییرات احتمالی جلوگیری شود.
با این کار تمام گزینه ها به جز show fast user switching menu as به رنگ خاکستری در می آیند .
شما میتوانید نحوه نمایش نام کاربری را بدون نیاز به باز کردن قفل این بخش تغییر دهید.

و اما چگونه میتوانیم رمز خود را برداریم یا غیر فعال کنیم :
ابتدا کاری که میکنیم system perferences را باز میکنیم . سپس Users&Groups را انتخاب میکنیم  بعد از باز کردن Users&Groups منو کشویی را باز میکنیم و گزینه Automatic Login انتخاب میکنیم و رمز عبور را در محل خواسته شده وارد میکنیم .و فقط لازمه که یک بار شما رمز را بزنید و وارد حساب شوید از آن پس دیگر لازم به زدن رمز نیست فقط مراقب باشید در مکان های نا امن از دستگاه استفاده نکنید.

کار دیگری که امروز میخواهیم به شما یاد بدیم که انجام دهید افزودن (خاموش ، شروع و حالت خواب ) به حالت پیش فرض است :
ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید تا بتوانید به یک از اعمال گفته شده را انجام دهید . سپس با فعال کردن گزینه show the sleep  Restart and Down buttons میتوانید این سه گزینه را به انتهای صفحه ورود اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *