آموزش, آموزش کاربردی لپ تاپ

انتقال تصویر از موبایل به لپ تاپ

انتقال تصویر از موبایل به لپ تاپ

 

امروز میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه از گوشی خود تصاویر را در داخل لپ تاپ و کامپیوتر نمایش دهید. همراه ما باشید تا این آموزش پر کاربرد را شروع کنیم.

در بعضی مواقع پیش آمده که شما میخواهید فیلم یا عکس یا هر چیز دیگری که در گوشی همراه شما هست را نمایش دهید  که به هر دلیلی قادر به پخش آن در گوشی همراه نبودید، مشکلاتی از جمله کوچک بودن صفحه نمایش موبایل ، مجاز نبودن برای استفاده از موبایل و…

برای اتصال به تلویزیون هوشمند شما میتوانید از smart view یا کابل های اتصال استفاده کنید  یا برای پخش موزیک از بلوتوث یا کابل AUX  استفاده کنید  ولی امروز  میخواهیم بدانیم برای اتصال گوشی همراه به لپ تاپ یا کامپیوتر از چه چیزی استفاده کنیم ؟جواب کابل USB یا همون کابل شارژ شماست که  نحوه استفاده از آن را در ادامه توضیح دادیم.

برای شروع بهتر است از گوشی مورد نظر خود شروع کنیم ، ابتدا وارد تنظیمات دستگاه میشویم در آخر لیست تنظیمات ما گزینه ای به اسم
About phone  وجود دارد وارد شوید و بر روی سریال موبایل یا Build number   کلیک کنید  اگر دستگاه شما پسورد یا رمز ورودی داشته باشد از شما در خواست میشود که رمز را وارد کنید ، بعد از وارد کردن رمز گزینه ای به لیست اصلی شما اضافه میشود به اسم Developer options  وارد این قسمت شوید و بعد از ورود به Developer options  گزینه  verify appsover USB را فعال کنید.سپس برنامه Vysor را دانلود میکنیم.

بعد نصب برنامه با باز کردن آن تصویر زیر را مشاهده می کنید  که از شما اجازه فعال کردن Developer options را می خواهد.
تا اینجا ،کار شما با گوشی همراه تمام شده است ،لپ تاپ یا کامپیوتر را روشن کنید و وارد مرورگر خود  شوید و کلمه Vysor را در قسمت جستجو تایپ کنید، برنامه vysor را  داخل دستگاه نصب کنید . حالا فقط کافی است که کابل شارژ خود را متصل کنید تا صفحه نمایش گوشی شما در لپ تاپ یا pc مشاهده شود.

         

دانلودبرنامهvysor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *