آموزش, آموزش کاربردی آیفون

نکاتی ضروری درباره اپل‌آیدی

نکاتی ضروری درباره اپل‌آیدی

نکاتی ضروری که بهتر است درباره اپل‌آیدی بدانید

نکاتی ضروری درباره اپل‌آیدی اپل ايدى تنظيم شده براي آی‌كلود ميتواند با اپل ايدی تنظيم شده براي اپ استور و آي تونز كاملا متفاوت باشد

همچنين اگر با اپل آيدی تان تعدادی برنامه و بازی از اپ استور دانلود كنيد و پس از مدتی وارد تنظيمات گوشيتان شده

اپل آيدی ِست شده براي اپ استور را logout كرده و اپل آيدی ديگرى بجايش وارد كنيد

برنامه هايی كه نصب كرده بوديد صرف نظر از اینکه رایگان باشند یا آنها را خریده باشد،از كار نمیافتند اما اگر قصد آپديت كردن آنها را داشته باشيد ، با پيغامی روبرو خواهيد شد كه از شما پسورد اپل آيدی قبلی تان را ميپرسد يعنی همانی كه بار اول برای دانلود آن اپليكيشن استفاده كرديد،و اگر به هر دليلی به آن دسترسی نداريد ، تنها كاری كه لازم است بكنيد اين است كه برنامهای كه قصد اپديت آنرا داشتيد پاك كرده،و يكبار ديگر دانلود نمایید. بدين ترتيب نيازی به وارد كردن هيج رمزی نخواهد بود.

درصورت بروز مشکل برای اپل آیدی مربوط به اپ استور ( قابل مشاهده از Settings > iTunes & Appstore )

نیازی به نگرانی نیست زیرا به راحتی قابل جایگزینی با یک آیدی جدید و دست نخورده است،اما در صورت بروز مشکل برای اپل آیدی تنظیم شده روی iCloud گوشیتان( قابل مشاهده از بخش تنظیمات گوشی با کلیک روی اسمتان در بالای صفحه )

هرچه سریعتر از خاموش بودن گزینه “Find my iphone” مطمئن شوید،زیرا در صورت آپدیت/ری استور گوشی حین فعال بودن این گزینه،اگر به هر دلیلی نتوانید وارد حساب اپل آیدی قبلی تان شوید گوشی شما آنلاک نشده و قابل استفاده نخواهد بود.

 

در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید به قسمت تعمیرات ما مراجعه فرمایید یا با ما تماس بگیرید با شماره تماسی که در سایت ثبت شده است