مشکلات رایج و مهم گوشی آیفون X

گوشی آیفون X در سپتامبر سال 2017 معرفی شد، 3 نوامبر 2017 عرضه بازار شد و به گوشی‌های iPhone 8 و iPhone 8 Plus ملحق شد.
اما با اینکه گوشی آیفون X یکی از گوشی های خوب شرکت اپل میباشد باز هم مشکلاتی دارد. ما در این مقاله تمام چیزهایی که شما باید درمورد مشکلات iPhone X بدانید، به شما نشان خواهیم داد.
ما شکایت های بسیاری از طرف کاربران دریافت کرده ایم، از غیر قابل پاسخ بودن صفحه نمایش ، مشکل وزوز کردن اسپیکرها، کار نکردن FaceID و همچنین مشکلاتی از طرف دوربین، که به گفته کاربران روی لنز دوربین گوشی موبایا آنها خش افتاده

شکایات درمورد آیفون X

شکایات زیادی از طرف صاحبان این گوشی ها در مورد اینکه لنز گوشی موبایل آنها به راحتی ترک می خورد وجود دارد دریافت کرده ایم .شکایاتی نیز درمورد صفحه نمایش، FaceID و اسپیکر ها وجود داشت.
البته باید به این موضوع اشاره کرد که برخی از این مشکلات به ندرت رخ می دهند حتی در گوشی های هوشمند محبوبی که در حال حاضر در بازار وجود دارند.

بنابراین ممکن است که شما این مشکلات را با گوشی آیفون X خود نداشته باشید.

قیمت گوشی آیفون X

از اولین شکایات درمورد این دستگاه قیمت بالای آن بوده است.
زمانی که گوشی آیفون X به بازارعرضه شد، آن دسته از افرادی که طرفدار این گوشی بودند و نمیتوانستند با این قیمت به این گوشی دست پیدا کنند، در این امید بودند که شاید در آینده قیمت این گوشی پایین بیاید.

مشکلات رایج ال سی دی آیفون X

ال سی دی آیفون X مثل سایر گوشی های موبایل ممکن است دچار مشکلات خاصی شود. مشکلاتی مثل از کار افتادن ال سی دی به دلیل وارد شدن فشار یا ضربه به آن و همچنین شکستن ال سی دی از رایج ترین مشکلاتی هستند که کاربران آیفون X با آن مواجه می‌شوند. متاسفانه ال سی دی گوشی های موبایل شکنندگی بالایی دارند و اگر گوشی با ال سی دی بر روی زمین بیفتد بدون تردید شکستگی در آن ایجاد خواهد شد. آیفون X هم از این مسئله مستثنا نیست و متاسفانه بارها و بارها دیده می‌شود که در اثر سهل انگاری کاربر و افتادن گوشی بر روی زمین، تعمیر ال سی دی آیفون X  واجب می‌شود.

 

ترک خوردن لنز دوربین آیفون X

با توجه به شکایاتی که از طرف صاحبان این گوشی شده است، حتی هیچ ضربه ایی به گوشی آنها وارد نشده ولی باز هم با این مشکل روبرو هستند.
برخی از آنها معتقدند که ممکن است آب و هوای سرد باعث ترک خوردن لنز دوربین گوشی آنها شده است، اما کاربرانی که در مناطق گرم سکونت دارند نیز از این مشکل خبر داده بودند.
جنس لنز دوربین گوشی آیفون X از شیشه ی Sapphire میباشد که قرار بود بسیار محکم باشد (دو برابر محکم تر از شیشه ی معمولی)
اگر شما نیز با این مشکل روبرو هستید باید شیشه دوربین گوشی خود را تعویض کنید زیرا ممکن است که گارانتی شامل این مشکل نشود

گرم شدن بیش از حد آیفون X

برخی از صاحبان این گوشی از گرم شدن بیش از گوشی خود شکایت کرده اند.

برای حل کردن این مشکل راه خاصی وجود ندارد و بهتر است که گوشی خود را به دست تعمیر کاران ما در مجموعه ی کلینیک همراه بسپارید تا به آن رسیدگی کند، این مشکل ممکن است نرم افزاری یا سخت افزاری باشد که تعمیرکاران ما می توانند به راحتی این مشکل گوشی شمارا حل کنند

نبودن رنگ طلایی در آیفون X

شرکت اپل در تولید گوشی های آیفون X از دو رنگ سفید و خاکستری استفاده کرده است که این موضوع باعث نارضایتی کاربرانی که تمایل به خرید گوشی های اپل به رنگ طلایی و یا قرمز داشتند ،. شده است

مشکلات FaceID

با توجه به گزارشات، وجود مشکلی از طرف هردو دوربین جلو و پشت باعث می شود که این دوربین ها به درستی کار نکنند و در نتیجه FaceID گوشی موبایل شما از کار بیوفتد.
ما میتوانیم این مشکل را در فروشگاه خود (کلینیک همراه) با تعویض هر دو دوربین جلو یا پشت برای شما کاربران عزیز به راحتی حل کنیم ممکن است

تاخیر در تماس های ورودی

چیزی که کاربران در این مورد گفته اند این است که وقتی که با آن ها تماس گرفته می شود، صدای زنگ شنیده می شود و انتظار می رود که صفحه نمایش روشن شده و گزینه های رد تماس و قبول کردن تماس بالا بیاید، اما صفحه نمایش برای مدت بین 5 تا 15 ثانیه روشن نمی شود، یعنی کاربر تا مدتی نمی تواند به تماس پاسخ دهد یا گاهی اوقات آن را بطور کلی از دست می دهد.

مشکل کار نکردن تاچ آیفون X

برخی از کاربران متوجه شده اند که تاچ صفحه نمایش گوشی آنها از کار افتاده است.
با توجه به گفته یکی از کاربران، به معنای واقعی کلمه، بعد از مدت 2 ثانیه که از منزل خارج شده و به یک منطقه سرد می رود، تاچ صفحه نمایش گوشی موبایلش دیگر جوابگو نیست
بر اساس گزارشات اپل در این مورد میگوید که از این موضوع آگاه است که تاچ صفحه نمایش آیفون X پس از تغییر سریع هوای محیط به هوای سرد، بطور موقت از کار می افتد ولی دوباره بطور کامل کارایی خود را به دست می آورد و این مشکل در بروز رسانی های آینده iOS رفع خواهد شد.