اخبار تکنولوژی

تاریخ انتشار مک بوک ایر 2021/Macbook air

تاریخ انتشار مک بوک ایر 2021/Macbook air

با سلام خدمت همراهان  کلینیک همراه امروز آمده ایم تا در رابطه با تاریخ انتشار مک بوک ایر 2021 مطلبی را ارائه دهیم.

 

براساس گزارش بلومبرگ از ژانویه2021 مک بوک ایر جدید میتواند در نیمه دوم سال 2021 وارد بازار شود اما راه اندازی آن میتواند به سال2022 موکول شود،شاید برای شما این سوال پیش بیایید که آیا اپل از مک بوک ایر جدید خود در 14 سپتامبر رونمایی کرده است یا خیر که باید گفت اینطور نبود،اکثر کارشناسان این نظر را دارند که راه اندازی آن 2022 خواهد بود،به عنوان مثال تحلیلگر مینگ چی کو پیش بینی میکند که مک بوک ایر جدید مقرون به صرفه است.

تغییر سرعت در مک بوک ایر،پردازنده M2  یکی از تغییرات اساسی که بدون شک در مک بوک ایر 2021 مشاهده خواهید کرد،این آپدیت جدید 20تا40درصد سرعت بیشتر و بهتری را برایتان می آورد.
مک بوک های رنگارنگ،جان پروسر که  همان شخصی بود که فاش کرد اپل قصد دارد iMAC را در رنگ های مختلف عرضه کند،نشان داده است که مک بوک ایر جدید در رنگ های متنوع و با طراحی جدید در راه است،قطعا شما هم با دیدن رنگ های آبی،قرمز،سبز،بنفش،سفید و صورتی در مک بوک ها به وجود می آیید هیجان زده میشوید.

و اما قیمت مک بوک ایر که یکی از خوش قیمت ترین و خوش دست ترین ها هستند با این افزایش قیمت رو به رو میشویم که قیمت تقریبی آن چیزی حدود 1099 دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *