آموزش, آموزش کاربردی سرفیس, اخبار تکنولوژی

بررسی سرفیس لپ تاپ استودیو

با سلام خدمت همراهان همیشگی کلینیک همراه،امروز آمده ایم تا در رابطه با سرفیس لپ تاپ استودیو صحبت کنیم،همراه ما باشید.

سرفیس لپ تاپ استودیو جدیدترین محصول مایکروسافت که بهترین سرفیس  تاریخ به گفته مسئولان مایکروسافت است،ال سی دی این دستگاه دیگر جدا نمیشود درواقع مایکروسافت با این کار محصول خود را دوچندان جذاب کرد چرا که به راحتی میتوان آن را به تبلت تبدیل کرد که مایکروسافت برای این حالت از اصطلاح استودیو استفاده میکند.

مهمترین تغییر ظاهری سرفیس استودیو که بسیار چشمگیر است مربوط به لولای آن و نمایشگر است،لولاهای انعطاف پذیری که کاربران به راحتی در سه حالت می توانند از دستگاه استفاده کنند،لپ تاپ،استیج،استودیو،و نمایشگر 14/4 اینچی رزولوشن 2400در1600 استفاده شده است.

مایکروسافت با طراحی این محصول تمام نیاز کاربر را براورده کرده است،در حالت لپ تاپ میتوانید مانند لپ تاپ معمولی استفاده کنید،در حالت استیج هم زاویه نمایشگر طوری تغییر میکند که برای گیمینگ یا سخنرانی تجربه بهتری به ارمغان می آورد،برای تبدیل به حالت تبلت هم باید از حالت استودیو استفاده کنید که این حالت برای کارهایی مانند نوشتن و طراحی ایده آل محسوب میشود.

کانفیگ لپ تاپ سرفیس استودیو به گونه ایی است که کاربران باید بین CORE i5،و،CORE i7،اینتل دست به انتخاب بزنند مدل های CORE i5 دارای گرافیک Iris xe اینتل هستند ولی مدل های CORE i7 از پردازنده های گرافیکی RTX3050 Ti،انویدیا با 4 گیگابایت رم بهره میبرند،همچنین باید به بهره گیری از 16تا32 گیگابایت رم و حداکثر 2ترابایت است اشاره کنیم که روی هم رفته این لپ تاپ برای اجرای بازی ها بسیار عالی است.

و در آخر صحبت کلی داشته باشیم سرفیس لپ تاپ استودیو دستگاهی است که از 4 پورت بهره میبرد که این بدین معناست به چندین مانیتور وصل میشود و از حافظه اکسترنال با سرعت بالا استفاده میکند،دستگاهی که هم توانایی اجرا بازی ها را دارد و هم میتوانید در جلسات و سخنرانی ها به راحتی از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *